Pokud jste obdrželi zásilku a zjistíte, že zboží, které jste si objednali, není úplně podle vašich představ a potřebujete jiný model, rozměr či velikost, máte možnost jej také pohodlně vyměnit.
Vrácený produkt můžete vyměnit za jakékoliv zboží z nabídky v podobné cenové hladině. Pokud bude cena vybraného zboží větší, zbývající část doplatíte při převzetí zásilky. Pokud bude cena nižší než produkt, který posíláte k výměně, peněžní rozdíl Vám vrátíme.
Původní zboží nesmí jevit známky použití a musí být v nepoškozeném stavu, pokud možno v původním obalu. Upozorňujeme, že kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se kupující seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Jak na to? Je to velmi jednoduché.
1Na podací pobočku Zásilkovny přineste zásilku, do které zabalíte vyplněnou „žádost o výměnu zboží“ a nahlaste obsluze zpětnou zásilku s identifikátorem 92291740. Obsluze předáte balík a o vše se postaráme. Vyhledání nejbližšího podacího místa Zásilkovny můžete na www.zasilkovna.cz/pobocky.
2Zásilku zašlete poštou či jiným dopravcem k nám zpět na adresu: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín, včetně vyplněné „žádosti o výměnu zboží“.
3Zboží k výměně můžete také osobně donést do naší prodejny na adrese: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1. patro). Zastihnete nás tam každý pracovní den od 6:30 do 15:00 hod.
Abychom mohli co nejrychleji zajistit nápravu a odeslat Vám správné komponenty, je nezbytné, abychom obdrželi nesprávné díly zpět. Správné zboží Vám bude odesláno okamžitě a zcela bez poplatků, a to stejným způsobem dodání, jaký byl použit pro Vaši původní objednávku.
Pozor vrácené balíky na fakturační adresu (adresu sídla společnosti) budou vráceny zpět odesílateli!!!