Powered by Smartsupp Jak mám postupovat, když jsem si špatně objednal(a) a nyní potřebuji zboží jen vyměnit? | HS Parts
0

Jak mám postupovat, když jsem si špatně objednal(a) a nyní potřebuji zboží jen vyměnit?

Bohužel přímá výměna zboží není možná. Zboží můžete vrátit do 14 dnů. Po zaevidování zboží Vám vrátíme peníze stejnou platební metodou, jakou byla objednávka uhrazena. 

Nový produkt si jednoduše objednáte z našeho e-shopu.


Jak vrátit zboží?

1

Ozvěte se nám prostřednictvím našeho reklamačního formuláře služby Retino, která je dostupná zde. Služba Retino Vám usnadní komunikaci s námi a uspíší vyřízení Vašeho požadavku. Zvolte v tomto případě tlačítko "Vrácení zboží". Napište nám číslo objednávky a e-mail, ze kterého jste zboží objednávali.

2

Zásilku zašlete poštou či jiným dopravcem k nám zpět na adresu: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín, včetně vyplněného formuláře. 

3

Zboží můžete také osobně donést do naší prodejny na adrese: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1. patro). Zastihnete nás tam každý pracovní den od 6:30 do 15:00 hod.