Bohužel přímá výměna zboží není možná. Zboží můžete vrátit do 14 dnů. Po zaevidování zboží Vám vrátíme peníze stejnou platební metodou, jakou byla objednávka uhrazena.
Nový produkt si jednoduše objednáte z našeho e-shopu.
Jak vrátit zboží?
1Ozvěte se nám prostřednictvím našeho reklamačního formuláře služby Retino, která je dostupná zde. Služba Retino Vám usnadní komunikaci s námi a uspíší vyřízení Vašeho požadavku. Zvolte v tomto případě tlačítko "Vrácení zboží". Napište nám číslo objednávky a e-mail, ze kterého jste zboží objednávali.
2Zásilku zašlete poštou či jiným dopravcem k nám zpět na adresu: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín, včetně vyplněného formuláře.
3Zboží můžete také osobně donést do naší prodejny na adrese: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1. patro). Zastihnete nás tam každý pracovní den od 6:30 do 15:00 hod.