Powered by Smartsupp Jak mám postupovat v případě, že mi bylo dodáno jiné zboží, než jsem si objednal(a)? | HS Parts
0

Jak mám postupovat v případě, že mi bylo dodáno jiné zboží, než jsem si objednal(a)?

Chápeme, jaké nepříjemnosti to může způsobit, a chceme vás ujistit, že se plně zavazujeme k rychlé a hladké nápravě situace.

Ozvěte se nám prostřednictvím našeho reklamačního formuláře služby Retino, která je dostupná zde. Služba Retino Vám usnadní komunikaci s námi a uspíší vyřízení Vašeho požadavku. Zvolte v tomto případě tlačítko "Vrácení zboží". Napište nám číslo objednávky a e-mail, ze kterého jste zboží objednávali. Za vzniklé nesrovnalosti v objendácee se předem omlouváme a uděláme vše pro to, aby proces byl pro Vás co nejpohodlnější. Budeme Vás kontaktovat, abychom dohodli další postup.


Vyřízení vrácení zboží bez služby Retino

1

Zásilku zašlete poštou či jiným dopravcem k nám zpět na adresu: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín.

2

Zboží k výměně můžete také osobně donést do naší prodejny na adrese: zatechservis s.r.o., K Hájence 4246, 695 01 Hodonín (1. patro). Zastihnete nás tam každý pracovní den od 6:30 do 15:00 hod.

Abychom mohli co nejrychleji zajistit nápravu a odeslat Vám správné komponenty, je nezbytné, abychom obdrželi nesprávné díly zpět. Správné zboží Vám bude odesláno okamžitě a zcela bez poplatků, a to stejným způsobem dodání, jaký byl použit pro Vaši původní objednávku.

Pozor vrácené balíky na fakturační adresu (adresu sídla společnosti) budou vráceny zpět odesílateli!!!