Powered by Smartsupp Proč byla moje objednávka převodem stornována? | HS Parts
0
725 657 411(Po-Pá, 6:30-15:00 hod.)
Menu

Proč byla moje objednávka převodem stornována?

Přišel Vám email o tom, že byla Vaše objednávka převodem stornována?

V případě, že jste neuskutečnili platbu za objednávku do 3 dnů od vytvoření objednávky, systém Vám objednávku automaticky stornoval a zboží z objednávky uvolnil k dalšímu prodeji.

Zboží v objednávce je pro Vás rezervováno po dobu 3 dnů. To je standardní postup, který nám umožňuje uvolnit zboží pro ostatní zákazníky.

V případě, že jste platbu opravdu neprovedli a máte stále zájem o vybrané produkty, budeme rádi, pokud si zboží objednáte znovu. Naše nabídka stále stojí a těšíme se, že Vám můžeme poskytnout kvalitní produkty a služby.

Pokud jste platbu již uskutečnili, ale přesto došlo ke stornování, existuje pravděpodobnost chyby spojené s variabilním symbolem a následným přiřazením Vaší platby k objednávce. Pro rychlé a efektivní vyřešení situace Vás žádáme o zaslání potvrzení o platbě na náš email info@hsparts.cz.

Tím nám umožníte ověřit transakci a obnovit Vaši objednávku a zajistit dodání Vašeho zboží.